Zaterdag speelt Revival thuis tegen Rigtersbleek op sportpark Overbeek. De ploeg uit Enschede is wat de oude dame Juventus is in het voetbal, want in 1926 opgericht en dus een van de oudste clubs van het land met een roemrijke historie. In de eerste klasse doet deze ploeg het goed op een tweede plaats. Alleen van koploper VEO werd thuis heel nipt verloren. Revival kent door allerlei omstandigheden een mindere start en staat nog zonder punten onderaan. Vooraf leek handhaven voor de kleine vereniging al een prima resultaat, maar daar moet dus nog wel hard voor worden gewerkt. In Terschuur is de verwachting dat een eerste overwinning niet meer ver weg is gezien het spel van de laatste weken en ook het aantal doelpunten afgelopen zaterdag tegen de koploper geeft hoop. Nu dus een nieuwe kans tegen een op papier heel moeilijke tegenstander. Aanvang is om half vier. Vergeet je paraplu niet!