Zaterdag speelt Revival-1 haar laatste veldwedstrijd voorlopig, omdat dan de zaalcompetitie de serie op het veld onderbreekt. Tegenstander is ALO uit Den Haag, dat zich de oudste korfbalclub van Nederland mag noemen. Zij staan na zeven speelronden, dus precies halverwege de competitie op een tweede plek achter de ongenaakbare koploper Swift, op een gaatje van drie punten. Zaak dus voor ALO om geen steken te laten vallen, zeker niet tegen de ploeg uit Terschuur welke gedeeld zesde staat. De start van Revival was met vier verliesbeurten niet goed, maar in de laatste drie wedstrijden werden twee gelijke spelen en een overwinning behaald. Morgen op sportpark “De bosjes van Pex” de eerste return dus voor Revival, dat thuis nog met 15-18 van zondagclub ALO verloor, de aanvang is om half vier.

Revival-2 wist met het missen van twee bepalende heren afgelopen zaterdag, niet te winnen en is weer koploper af. Maar het blijft volgen op 1 puntje! Uit naar Dalto belooft niet gemakkelijk te worden. Thuis werd knap gewonnen met 10-9 maar ook morgen mist “2” een heer uit de basis acht. Nummer een en drie, MIA en HKC spelen tegen elkaar, dus dat belooft ook spannend te worden! Eerst maar eens zelf proberen te winnen… Kwart over twaalf al in Driebergen.