Na bijna een jaar gedwongen pauze, hervat Revival-1 uit Terschuur de korfbalcompetitie ook weer. In oktober 2020 eindigde de competitie al na zes wedstrijden, waarin de ploeg van aanvoerder Ilse van ’t Bosch vier punten wist te halen. Tegenstander van zaterdag, Devinco-1 zat ook destijds in de poule bij Revival, en haalde toen nog geen punten.
Laura Ringeling zal voorlopig haar laatste wedstrijd spelen, zij wordt maandag aanstaande geopereerd aan haar schouder en zal daarna dus uiteraard een heel aantal wedstrijden moeten missen. Verder probeert het achttal van trainer Albert Kuijsten aanvallend een iets ander spel te spelen, en het zal zaterdag blijken of die automatismen er al een beetje in zitten. Verder speel Yuki Spanjer morgen voor het eerst in de basis. De oefenwedstrijden hebben nog geen heel duidelijk beeld gegeven van waar de ploeg staat, dus zaterdag is de eerste echte test. Aanvang is om half vier op sportpark “Overbeek” in Terschuur.

Daarvoor speelt uiteraard ons tweede team, Revival-2 mag het ook gaan proberen tegen Devinco. Ook hier weinig houvast aan de oefenwedstrijden want er werd verloren en heel dik gewonnen. We hopen op een mooie uitslag voor 2 !! Aanvang uiteraard om 14:00 uur.