Revival-1 speelt zaterdag 30 september een uitwedstrijd op sportpark Blankenstein in Vianen tegen VIKO-1. De eerste ontmoeting ging een beetje ongelukkig verloren omdat Revival de vele kansen maar matig wist af te ronden, en zo kwam een 12-13 verlies op het scorebord. Inmiddels heeft VIKO zelf de laatste twee wedstrijden verloren en omdat Revival afgelopen zaterdag zeker niet overtuigde, zijn beide teams wel toe aan een mooie overwinning. Aanvang 15:30 uur.

Revival-2 steekt in een goede vorm en won driemaal op rij, morgen wacht MIA-9 dat zaterdag het eerste punt haalde. Op papier een goede kans dat Revival weer weet te winnen, maar wedstrijden worden binnen de lijnen uitgevochten en niet op papier, dus eerst de status maar weer eens waarmaken! Aanvang 14:00 uur op het MIA veld in Hoogland/ Amersfoort.