Halverwege de veldcompetitie staat Revival-1 op een mooie gedeelde derde plaats en zaterdag is de eerste returnwedstrijd, voordat de zaalcompetitie die van het veld tijdelijk onderbreekt.

Op het programma staat zaterdag een uitwedstrijd tegen Skunk dat iets lager geklasseerd staat, maar begin deze maand knap gelijkspeelde tegen nummer twee DWS. Revival wist de eerste wedstrijd thuis tegen Skunk nipt te winnen, maar zal zaterdag weer vol aan de bak moeten voor 1 of 2 punten. Afgelopen zaterdag werkte men in een prima wedstrijd tegen RDZ aan het zelfvertrouwen, en was de wil om te winnen goed te zien, mede dankzij de vele onderscheppingen van de bal in de verdediging. Het is zaak om het schotpercentage nog verder te verhogen, ook als het gaat om strafworpen. Aanvang van de wedstrijd is om half vier op het universitair sportcentrum in Nijmegen.

Revival-2 speelt al om half 1 in Maartensdijk tegen TZ-3. Afgelopen zaterdag een hele mooie en ietwat overwachtte overwinning voor ons tweede team thuis tegen RDZ, en daarom extra lekker! Kijken of dat zaterdag ook lukt tegen TZ, dat samen met Revival-2 een gedeelde tweede plaats bezet.