Voor Revival-1 staat zaterdag koploper Reehorst in een uitwedstrijd op het programma. Met gemiddeld 24 doelpunten per wedstrijd gescoord, lijkt het op papier een vrij onmogelijke opgave om van deze makkelijk scorende tegenstander te winnen. Het achttal van trainer Schimmel in Terschuur mist in ieder geval nog Laura Ringeling (blessure) en zeer waarschijnlijk Eltjo Lozeman (ziek) dus daarmee is het incompleet. Ook het tweede team speelt elders en daarmee zijn niet alle mogelijke reserves beschikbaar.

Maar elke wedstrijd is weer een nieuwe kans, en de ongeslagen koploper zal de druk voelen om steeds maar te moeten winnen, vooral nu het DWS heeft verslagen en daarmee een voorsprong heeft van drie punten, op het team uit Kootwijkerbroek. Revival zal heel strak moeten verdedigen als team, en zelf het vizier op scherp moeten stellen, dan zou een punt meenemen al een unieke prestatie zijn. Aanvang is om 15:30 uur op t Schuttersveld in Ede. Een bijzondere naam voor een korfbal accomodatie.

Revival-2 mag het gaan opnemen tegen NOVA-3 dat nog niet wist te winnen. Dat wil het team van aanvoerder Yuwei van Middendorp natuurlijk graag zo houden! Bij winst kan ons tweede wat plaatsen stijgen op de ranglijst, maar dan moet er wel eerst gewonnen worden, en dat zal nog best lastig worden. Met opgeheven hoofden de wedstrijd in en er het beste van maken, de laatste winst dateert alweer van 24 september dus we hopen op punten! Daarom nog maar eens de teamfoto van ons trotse tweede…