Devinco is de volgende tegenstander van Revival-1, dat zaterdag in Deventer mag aantreden. Met dezelfde strijdlust als afgelopen zaterdag, maar met minder fouten en een betere strafworpenscore, moet er weer iets te halen zijn. Het team heeft woensdag niet op de normale wijze kunnen trainen vanwege een inhaalwedstrijd van het tweede team (winst!!) dat deze wedstrijd op de gezamenlijke trainingstijd afwerkte.

Maar Revival lijkt in een redelijke flow te zitten en positief was dat ook naast een uitstekende invalbeurt afgelopen zaterdag van routinier Eric van de Glind, Yuki Spanjer na een langdurige blessure een korte maar degelijke invalbeurt liet noteren. Alle redenen dus om met vertrouwen naar sporthal Keizerslanden te reizen. Aanvang is om 18:45 uur.

Revival-2 speelt de derde wedstrijd in 8 dagen zaterdag, uit tegen DVO-8 (!) in Bennekom, direct na DVO-1 dat op het hoogste niveau de korfbal league uitkomt. Dus dat betekent volle tribunes! DVO-8 heeft nog maar 1x verloren en wel 3x gewonnen, dus hoog tijd om hier een punt of meer weg te halen zaterdag!