Revival-1 speelt zaterdag een thuiswedstrijd tegen korfbalvereniging Haarlem, in Terschuur. Op sportpark “Overbeek” mag het team van coach Bert van Drongelen proberen om de eerste punten te gaan pakken. Want na vier wedstrijden staat het team nog altijd op nul punten en dus op de laatste plaats. In het Revival kamp is desondanks nog geen sprake van paniek en speler en vaste waarde in Revival-1 Eric van de Glind weet dan ook te melden “dat er zaterdag gewonnen gaat worden”. Daarvoor zal dus wel afgerekend moeten worden met Haarlem dat drie van de vier wedstrijden wist te winnen en dus goed is begonnen, nadat men verleden jaar op het veld als zesde wist te eindigen in deze tweede klasse.
Revival-2 mag het opnemen tegen Tiel’72 in Terschuur. Vier ploegen staan op zes punten middels 3 gewonnen wedstrijden en Revival-2 is daar eentje van. Tiel’72 heeft driemaal verloren en staat nog onderop. De 7-13 tegen koploper HKC doet toch vermoeden dat Tiel niet al te veel onder hoeft te doen voor de top. Revival heeft al driemaal gewonnen met de minimale 1 punt verschil en steekt dan ook zeker niet boven de rest uit. We hopen hier op een iets ruimere overwinning van het team van Alex Bokschoten, maar verwachten dat het nog wel eens een lastige middag kan worden omdat Tiel zo langzamerhand wel een keer zal moeten winnen en het geluk (?) niet aan de zijde van 2 zal blijven…of toch weer?