Revival-1 moet winnen!
De uitwedstrijd tegen Rheko is eigenlijk een van de belangrijkste wedstrijden van dit zaalseizoen voor Revival. Omdat die ploeg nog puntloos onderop staat, moet er gewonnen worden om zo mogelijk het gat met TOP (dat koploper Sparta op bezoek krijgt) op de gevreesde plaats zeven te vergroten tot drie punten. Revival speelde afgelopen zaterdag zeker niet slecht maar miste net het stukje scherpte en toch rust om op de juiste momenten de doelpunten te scoren. Een scheidsrechter die erg veel toeliet hielp dan ook niet erg mee. Dat is achter de rug, nu moet de focus op winst staan in Rheden en van enige onderschatting mag geen sprake zijn; minder dan een jaar geleden speelde Revival 14-14 thuis tegen dezelfde ploeg. Aanvang is om 20.05 uur in “De Hangmat”.

Revival-2 wil winnen…
Meeuwen-4 zal geen gemakkelijke pot worden voor runner-up Revival-2. Na de prachtige winst op Spirit-3 en de duidelijke winst op de nummer acht HKC-4, wordt het nu serieus; de nummer twee thuis verslaan. De wedstrijd in de Veluwehal ligt nog vers in het geheugen, toen het tot het einde spannend bleef, maar Meeuwen met een tussensprintje, of beter gezegd eindspurt, de zege pakte. Meeuwen verloor alleen nipt van koploper Antilopen en dus moet worden gevreesd voor een lastige, maar niet helemaal onmogelijke opgave. Lastig is dat Revival-1 tegelijk speelt en de punten ook nodig heeft, dus wellicht talent uit twee moet meenemen.