(Bron: Barneveldse Krant) “Revival-1 heeft de laatste veldwedstrijd van 2024 met 15-12 van kampioen Kesteren verloren. Op Sportpark De Leede in Kesteren was van te voren al duidelijk dat Revival de najaarscompetitie op de tweede plaats zou afsluiten. Revival begon in de Betuwe goed aan de wedstrijd en stond vijf minuten voor rust met 3-6 voor. Kesteren scoorde echter vijfmaal binnen vijf minuten om met 8-6 te gaan rusten. In de tweede helft kwamen de bezoekers uit Terschuur nog wel knap terug tot 12-12, maar het slot was voor de thuisploeg: 15-12.

Trainer Douwe Jan van Goolen: ,,Wij hebben vandaag noodgedwongen met vier invallers gespeeld. Mats van de Glind, Femke Berkhof, Dian Schimmel en Rink van Domselaar deden het naar behoren. Met de minste tegentreffers en het beste doelsaldo van de competitie in combinatie met complimenten over ons spel kunnen we tevreden zijn over de veldcompetitie.”

Doelpuntenmakers Revival: Laura Ringeling 4, Ilse van ’t Bosch 3, Jorik Berkhof 3, Mats van de Glind 1 en Femke Berkhof 1″.

Ook Revival-2 verloor afgelopen zaterdag, maar ook hier kon men toch met een opgeheven hoofd het veld verlaten. De doelstelling om er niet meer dan 20 door te laten werd gehaald, en nu werd zelf tenminste 14 maal gescoord. Een verbetering dus, en als alle blessures bij 1 zich weer oplossen, is er ook voor Revival-2 hopelijk meer mogelijk in de zaalcompetitie.

Kersverse kampioen Revival-A1 deed het helaas minder goed, hier werd 13-8 verloren van nummer 3 MIA A4.

Ontdek meer van K.V. Revival

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.