Zaterdag begint de competitie ook weer voor Revival-1. Met de nieuwe trainer Jan van Essen voor de groep is het afwachten hoe het team er voor staat. Fred Lozeman staat dit seizoen in de basis voor de in de zomer gestopte Albert van den Braak. Maaike van Veldhuizen liep in de oefenperiode weer een blessure op en zij wordt in ieder geval deze keer vervangen door Anneleen Bobeldijk. Tegenstander in Nijverdal is NKC51 dat het kampioenschap op het veld net miste afgelopen jaar, terwijl Revival zich net wist te handhaven, en Revival verloor beide wedstrijden van NKC. Gezien de wijzigingen in het team en de begeleiding zal het wellicht even duren voor Revival ingespeeld op elkaar is. Een puntje halen tegen -op papier- een van de sterkste ploegen in de poule, lijkt vooraf dan ook het hoogst haalbare. NKC degradeerde in de zaal uit de overgangsklasse, terwijl Revival ook daar met enige moeite wist te handhaven in de eerste klasse. Aanvang is om 15.30 uur op sportpark Gagelman.

Het tweede zit hierdoor natuurlijk krap in de dames en mag zaterdag vooraf blij zijn met een punt. Ook hier een hoop “nieuwe” mensen in de basis en langs de lijn waar Theo van Duinkerken nu de trainer en coach is. De oefenwedstrijd tegen Woudenberg op 30-8 liep heel behoorlijk, maar na rust, ook na wisselingen zakte het tweede wat weg, en verloor uiteindelijk nog dik. Hopelijk zaterdag toch een goed resultaat tegen Devinco-3 in Deventer?