TERSCHUUR Revival heeft aan de uitwedstrijd tegen Atlantis een punt overgehouden. In Mijdrecht eindigde het spannende duel in een 13-13 remise. Door de puntendeling gaat de formatie uit Terschuur met vijf punten als vierde de winterstop in. In De Phoenix stond de thuisploeg vrijwel de hele wedstrijd op voorsprong en ging Atlantis na een tijdelijke voorsprong van drie punten uiteindelijk met 7-5 voorsprong rusten. In de laatste fase van de wedstrijd kwam Revival sterk terug met de 13-13 puntendeling als beloning. De van een blessure herstelde Simone Overeem maakte een verdienstelijke rentree. Trainer Albert Kuijsten: ,,Wij hebben vandaag uitstekend verdedigd, aanvallend hadden we het wat lastig. Wij hebben met beleid gespeeld en in een niet te hoog tempo aangevallen. Hoewel we in de slotfase wellicht recht hadden op een stip zijn we tevreden met een verdiend punt”.

Doelpuntenmakers: Anke Verkerk 4, Eltjo Lozeman 2, Matthijs de Wit 2, Bas Ringeling 2, Suzanne Ceelen 1, Simone Overeem 1, Martin Verkerk 1.

Bron: Barneveldse Krant