Zaterdag 10 oktober krijgt Revival-1 de koploper op bezoek als Regio ’72 uit Vaassen de tegenstander is op sportpark Overbeek. Verleden week kon het publiek dat helaas niet welkom is, meegenieten via een livestream en zaterdag is dat wellicht wederom het geval. Trainer Albert Kuijsten; “we kunnen vol aan de bak, het is lastig te voorspellen hoe moeilijk het wordt, want alles ligt dicht bij elkaar” aldus de enthousiaste trainer. Regio incasseerde verleden week de eerste verliesbeurt tegen inmiddels mede-koploper Woudenberg. Bij verlies van Revival haakt men in Terschuur voorlopig even af voor de titelstrijd, want dan wordt het gat vier punten. Bij winst ligt alles nog open maar volgende week wacht de volgende opgave, een uitwedstrijd tegen de andere koploper: Woudenberg. Aanvang is om half vier.

Revival-2 ontvangt thuis Antilopen-4 uit Leusden. Wederom een lastige tegenstander die normaal gezien favoriet is voor de overwinning. Nu eens niet gefloten door een verenigingsscheidsrechter maar door een echte KNKV fluitist. We gaan eens zien of het tweede weet te stunten tegen het rood-zwarte team.

Nu maar hopen op een goede live stream…