Vanaf morgen kan er gestemd worden via de Rabobank app. Als je lid bent van de Rabobank heb je de mogelijkheid om de vereniging of stichting welke je een warm hart toedraagt financieel te steunen via een paar drukken op de knop. Het leuke is dat je niet je eigen centen uitgeeft, maar die van de Rabobank! Alleen klant zijn van de Rabobank is niet voldoende, je moet je aanmelden als lid van de Rabobank. Dit kan GRATIS via de Rabobank app. Dit via het kopje ‘zelf regelen’. Je kunt maximaal 2 stemmen aan Revival geven, daarnaast is het natuurlijk top om andere verenigingen of stichtingen uit Terbroek te steunen! Denk hier uiteraard aan sportclub Terschuur en Terschuurse boys!

De opbrengst via de Rabo clubsupport actie willen wij heel graag reserveren voor de aanleg van ons speelterrein bij de aanleg van onze nieuwe velden, die volgend jaar op de agenda staat. Namens de gehele vereniging willen we jullie alvast hartelijk bedanken!