Vandaag is de laatste dag dat alle leden van de Rabobank de stemmen kunnen geven!

Zoals de Rabobank omschrijft;

‘Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpen wij hen graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren.’

Bij de vervanging en uitbreiding van onze velden die aanstaande is de komende periode, willen wij graag alle spelers rondom het veld zoveel mogelijk beschutting aanbieden. Hiervoor zijn nieuwe verrijdbare dug outs nodig. Graag maken we van deze schitterende kans gebruik om hiervoor via deze weg geld op te halen. Helpen jullie, je ouders, opa’s en oma’s, familie, vrienden en al je buren hieraan mee? Help iedereen herinneren om op Revival te stemmen!

Ook de andere lokale verenigingen en stichtingen hebben prachtige doelen voor ogen. En aangezien je meerdere stemmen uit kunt brengen, zou het toch fantastisch zijn als iedereen een mooi bedrag op kan halen via de Rabobank!