1 speelt thuis, 2 speelt niet

Zaterdag is de wedstrijd van het tweede afgelast omdat Viking 2 niet compleet is, deze wedstrijd zal later worden ingehaald.

Ons eerste speelt wel thuis en dat is de eerste voor eigen publiek. Eltjo en Yuki beginnen naar verwachting op de bank. Rivalen is de tegenstander, en daar weten we weinig van, een ontmoeting Revival-Rivalen was niet te vinden in de archiven. Rivalen werd verleden jaar kampioen in de vierde klasse, en speelt in Rood-Wit tenue. Het betreft hier een club met een lange historie, en net als Revival ontstaan vanuit een voetbalclub. We zijn benieuwd of het team van Douwe Jan de eerste volle winst kan pakken, een mooie opsteker die een goed begin van de startdag op het veld zou betekenen.

Ook de A1 (afgelopen zaterdag een mooie en nipte winst!) en de rest van de jeugdteams gaan zaterdag thuis spelen.

Vrijdag 13 september is eerst nog het Overbeek toernooi op het sportpark. De Zaaier en Het Anker nemen dan bezit van het sportpark, in de ochtend groep 1 t/m 4 en in de middag groep 5 t/m 8. We wensen iedereen een mooi toernooi toe!

Ontdek meer van K.V. Revival

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.