Revival-1 mag het zaterdag gaan proberen tegen Oranje-Zwart in Zwolle. De opening van het nieuwe seizoen stelde teleur en gaf tegelijk hoop. Teleurstelling omdat men al in de eerste helft tegen een 0-6 achterstand aankeek en het met rust al 3-11 stond. Maar het spel gaf ook hoop omdat Revival zich toch terug wist te knokken tot 10-13 en er dus wel degelijk strijdlust is in Terschuur. Tegen de tegenstander van zaterdag zal men moeten proberen de verdediging gesloten te houden, en in de eigen aanval het vertrouwen moeten hebben om flink te scoren. Gemakkelijk zal het niet worden, Oranje-Zwart won haar eerste wedstrijd wel, uit bij Zwart Wit. Voordeel is wel dat Revival-2 geprogrammeerd is voor Revival-1 op hetzelfde veld, dat geeft een kleine club als Revival wat meer mogelijkheden tot inbrengen van goede reserves. Aanvang is om 15:30 op sportpark “De Marslanden”.
Revival-2 heeft ook wat goed te maken, dus mag het team van speler/co-coach Eric van de Glind openen om 14:00 op ditzelfde veld.