Zaterdag gaat ons eigen Revival-1 weer de zaal in, om daar een heel moeilijk, zo niet onmogelijk seizoen in de eerste klasse te gaan draaien. Verleden jaar werd handhaving ternauwernood veiliggesteld, en dit jaar is het team behoorlijk verjongd met nieuwe mensen. Het is dan ook niet gek dat Revival degradatie kandidaat nummer 1 is.

NKC’51 is zaterdag meteen een tegenstander van formaat en in Nijverdal mag het terschuurse team verwachten dat het tegen een heel dikke nederlaag oploopt. In maart speelden de twee teams ook tegen elkaar en werd er al met 10-28 thuis verloren. Op het veld staat NKC op kop in de eerste klasse in de poule bij ODIK, terwijl Revival onderop staat, een klasse lager. Een paar klassen verschil dus op papier.
Doel van de 14 wedstrijden in de zaal is dan ook om hier of daar een keer een stunt neer te zetten en het plezier te houden door moedig te korfballen. Aanvang is zaterdag 15.45 uur in sporthal “Het Ravijn”.

Revival-2 start ook alweer en wel om 13.20 in Valkenhuizen in Arnhem tegen Oost-Arnhem-3. Wie weet wat dat wordt? Hier wellicht een kansje voor 2, want de tegenstander speelt 4e klasse op het veld, maar misschien beschikken ze in de zaal over afvallers van OA-2 dat reserve 1e klasse speelt…nogal een verschil. We gaan het zien!