Net voor de vakantie nog een wedstrijdje. Met 2 auto’s op pad naar Amersfoort. Mia E3 zat daar op ons te wachten. In het verleden hebben we wel eens tegen de E7 gespeeld, dus dit zou wat moeilijker moeten zijn. En dat bleek ook zo.

Aan kansen geen gebrek. We creëerden van alles, maar de doelpunten vielen niet. Na 10 minuten stond het 4-2 (2x Jara). Dus werd er gehamerd op sneller teug verdedigen als we de bal kwijt zijn, maar Mia bleef dit slim doen. Ze waren scherper on de afronding. Maar we bleven door gaan!! En net voor de rust…jaja….onze Chiel scoorde zijn eerste doelpunt in een echte wedstrijd. Een juichende vader langs de kant en een super trotse jongen in het veld! We gingen de rust in met een 7-3 stand.

Niets aan de hand; alles kan nog. De bal is rond. En die viel gelijk door het goede mandje (Jara). Maar daarna was de energie een beetje op. De soms wat warrige scheidsrechter (je kon haar en en het fluitje niet goed horen) mocht 7x achter elkaar voor een doelpunt van Mia fluiten. Dat was wel jammer. Daarna werd en er nog wat over en weer gescoord (Jara 3x) en werd de uitslag 17-7.

We hebben weer veel geleerd en gaan goed trainen om dit niet nog een keer te laten gebeuren. Op naar de volgende wedstrijd die in 2023 plaats vindt.

Fijne vakantie allemaal!!