Vanmorgen speelde de F1 hun eerste wedstrijd in de Veluwehal. En jah, wat zijn dan de lijnen? Er liggen er zo veel op de vloer. Met wat pionnen werd het veld uitgezet en kon de wedstrijd tegen Spirit beginnen.

En wat waren beide teams fanatiek! Er werd volop gescoord. Door Spirit wat meer, waardoor Revival de superspeler in mocht zetten. In de rust was het 5-9.

Selena, Bas en Hidde presenteerden in de rust een geweldig plan; we sluipen steeds dichterbij en dan op het eind scoren we de winnende, want alles kan nog. Lieke vond dat wel een goed plan en scoorde er gelijk twee achter elkaar. Spirit gooide daarna roet in het eten en scoorde ook twee keer (7-11). En opeens; drie doelpunten op rij voor Revival 10-11). Zou het dan echt….?

Spirit scoorde op het eind nog twee keer en Revival één keer (11-13). Een super leuke wedstrijd met heel veel inzet. De strafworpen werden gewonnen met 4-1.