Momenteel is de Technische Stuurgroep druk bezig met het opstellen van de teamindeling voor na de zomer, seizoen 2022-2023. Deze teamindeling wordt afgestemd met de diverse trainers binnen onze vereniging, om zo tot een goede indeling te komen.

Vanzelfsprekend is het noodzakelijk om te weten of we volgend seizoen nog kunnen rekenen op onze spelers. In de basis gaan wij er van uit dat ieder lid doorgaat, tenzij hij/zij zijn/haar lidmaatschap opzegt. Normaal gesproken moet het lidmaatschap voor 1 mei opgezegd zijn, maar we realiseren ons dat dit niet bij iedereen bekend is, dus hebben we besloten de datum te verschuiven naar zondag 8 mei. Bij twijfel willen wij aanraden om gewoon door te gaan! En naast de wedstrijden en trainingen wil toch niemand al die leuke activiteiten missen, van Paaseieren zoeken voor de jongste jeugd, tot het afgelopen apres-ski feest, tot het komende slotfeest festival “Rommelrock” voor de gehele vereniging?!

Als je je lidmaatschap toch wilt opzeggen voor volgend seizoen, stuur je uiterlijk voor of op 8 mei een mail naar TC@kvrevival.nl waarin je duidelijk aangeeft: wat je naam is, dat je het lidmaatschap wilt opzeggen en de reden daarvoor. Vanzelfsprekend hopen wij dat geen leden meer afmelden, omdat we als kleine vereniging ieder lid keihard nodig hebben!

Eerst maar eens dit mooie seizoen afmaken, we zijn net weer buiten!