Je bent van harte welkom tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van KV Revival!

Wanneer?
Woensdag 19 juni 2019 vanaf 19.15 uur koffie, 19.30 uur start vergadering

Voor wie?
– Leden van 15 jaar en ouder
– Ouders van leden onder de 15 jaar

Uitreikingen
– Hans Wijnen Prestatiebeker
– Knuddetrofee
– De gouden haak

Wat moet ik daarvoor doen?
– Voor leden van 15 jaar en ouder is het je plicht om te komen. Kun je echt niet, laat dit dan even weten via secretariaat@kvrevival.nl of stuur een appje naar Marrianne
– Je krijgt binnenkort per mail de agenda, de notulen van vorig jaar en de jaarverslagen. Het is handig als je dit voor de vergadering doorleest.
– Tijdens de ledenvergadering heb je stemrecht. Bijvoorbeeld bij de benoeming van bestuursleden, TC en nieuwe besluiten.
– Denk alvast na over de rondvraag. Misschien heb je een opmerking of een goed idee voor volgend seizoen?
– Vergeet niet bij binnenkomst je naam op een briefje te schrijven. Tijdens de ledenvergadering trekken we misschien wel de bal met jouw naam erin!

Tot ziens!