De laatste wedstrijd voor Revival-1 is zaterdag in Zeist tegen RDZ. Deze twee clubs staan op een gedeelde derde plaats met een beter doelsaldo voor Revival, dat bij gelijkspel of winst dus de derde plek pakt.

Hidde Schimmel start op de plek van Bas Ringeling, terwijl naar verwachting Matthijs de Wit eenmalig terugkeert in de basis acht, omdat Eltjo Lozeman geblesseerd is. De in Zeist woonachtige, maar in Terschuur korfballende speelster Yuki Spanjer start op de reservebank. De derde plek geeft nog een theoretische kans op promotie, dus Revival moet gewoon proberen te winnen op het gras van het sportpark “Bisonpark”. De aanvang is om 15:30 en daarmee komt een lang korfbalseizoen dan ten einde.

Ook Revival-2 speelt bij RDZ en kan bij winst nog op de gedeelde 2e plaats eindigen! Ook hier staan RDZ en Revival precies gelijk op de derde plaats. Nova-3 haalde haar eerste punt deze week bij Revival, dus ons tweede moet nu maar weer voor de volle winst gaan.