Sparta Nijkerk is uitgespeeld en zal hoe dan ook als derde eindigen in deze tweede klasse. Hellas uit Nunspeet promoveert als nummer twee, en kampioen Telstar uit Hoevelaken promoveert sowieso ook naar de eerste klasse. De enige vraag is of zij ook in de laatste wedstrijd de ongeslagen status vasthouden. De verwachting is dat dit geen enkel probleem zal opleveren.

Onderin is Rheko gedegradeerd en strijden KCD en Revival nog om de veilige zesde plek. Met een gelijk aantal punten, maar dankzij een beter onderling resultaat (en een beter doelsaldo), heeft Revival die veilige stek in handen. KCD speelt uit tegen DWS in Barneveld en Revival dus in Nijkerk. Verliest KCD in de middag van DWS, dat daarmee haar sportieve plicht vervult, dan is Revival ook volgend jaar actief in de tweede klasse, en is er wellicht weer een streekderby DWS-Revival. Speelt KCD gelijk of weten ze te winnen van DWS, dan moet Revival minimaal hetzelfde resultaat halen tegen Sparta.

Revival weet bij vertrek vanuit Terschuur wat de opdracht is, want Revival speelt pas om 19:50 in Watergoor.

Revival-2 is uitgespeeld, maar Revival-A1 kan nog kampioen worden! Maar Victum en Mia zijn ook nog in de race. Victum staat gelijk met Revival en heeft een veel beter doelsaldo, maar verloor de eerste wedstrijd wel van onze A1. De winnaar van Victum A2 – Revival A1 om 16:40 is kampioen, mocht er een gelijkspel uitrollen dan lijkt MIA kanshebber voor de titel, mits ze dan weer zelf weten te winnen van nummer vier op de ranglijst Midlandia. Goed… dat wordt een spannende laatste speelronde!