TERSCHUUR Aanstaande zaterdag 7 oktober sluiten na 3 jaar wekelijkse verkoop de deuren van onze rommelschuur. De openingstijden zijn van 09.30 – 14.00 uur, en zoals Marianne zegt, alles moet weg! Hier zullen de prijzen ook naar zijn.

De naastgelegen schuur die gebruikt wordt door de hervormde kerk, heeft zaterdag de jaarlijkse kerkplein actiedag. Dit geeft een mooie gelegenheid voor ons om nog 1 keer alle spullen uit te stallen en iedereen te laten genieten van al het moois!

Na het stoppen van Farmers house kwam de mogelijkheid 3 jaar geleden deze schuur om te toveren tot heuse brocante winkel voor Revival. Het werd een begrip in de verre omgeving van midden Nederland. Wekelijkse vaste klanten die kwamen onderzoeken of er nieuwe voorraad beschikbaar was. Een mogelijke Picasso of net dat echte Chinese servies wat onontdekt is gebleven.

Ook tijdens de Corona periode werd er alles aan gedaan om toch wekelijks de deuren te openen, creativiteit van de vrijwilligers en klanten was geboden maar dit kwam altijd goed.

Na een kort interview met Marianne van den Engel op locatie van de rommelschuur, blijkt dat ze eigenlijk nog lang niet klaar is met de rommelschuur. Het was een wekelijks project van minimaal 1 avond in de week en de zaterdagochtend, we zorgden wekelijks voor een gezellig clubje vaste vrijwilligers die er continue weer voor zorgden dat de volgende zaterdag alles weer zo ingericht stond dat de klanten weer lekker konden ‘scheumen’ tussen alle spullen. Marianne wil ook nogmaals graag dit moment gebruiken voor een oproep. Mocht iemand ruimte hebben, al is het alleen maar voor opslag van onze spullen in een (deels) leegstaande schuur of loods, zodat we spullen kunnen verzamelen voor een jaarlijkse markt. Laat dit dan weten, bij twijfel of het voldoende is? Zoek gewoon even contact, we babbelen hier graag over! (Rommelmarkt@kvrevival.nl)

We zien jullie graag allemaal zaterdag aan de Eendrachtstraat in Terschuur!