Deze week is korfbalvereniging Revival 50 jaar geworden, en dat werd op de vaste trainingsavond, de woensdagavond dan ook gevierd. De meeste echte festiviteiten gaan in augustus plaatsvinden, nu moet eerst het seizoen nog worden afgemaakt. De selectie, Revival-1 speelt zaterdag  thuis tegen Zwart Wit, de nummer voorlaatst van de ranglijst. Het team uit Terschuur is er op gebrand om toch nog punten te halen deze veldcompetitie en zaterdag is de laatste kans om dat voor thuispubliek te doen.

De eerste ontmoeting ging met 26-14 verloren in oktober 2021, en Revival wil natuurlijk niet weer zo dik verliezen, dus men gaat met een frisse blik en vol goede moed de wedstrijd in. Aanvang is om 15:30 uur op sportpark Overbeek in Terschuur.

Daarvoor speelt uiteraard Revival-2, van aanvoerdster Yuwei van Middendorp