Na 5 maal DWS-Revival afgelopen zaterdag, is het nu tijd voor wat andere tegenstanders voor alle teams. Overigens; dit leverde zaterdag een 3-8 winst op voor de E1, een 1-18 winst voor de E2 (!!) in de ochtend. In de middag wist de C1 een spannende wedstrijd af te leveren met een 8-8 eindstand (kampioen worden is nog mogelijk!). Ons tweede bleef lang in het spoor van DWS-3 maar verloor in het laatste kwartiertje nog dik en geflatteerd met 19-11. Het klapstuk van de dag was natuurlijk toch ons 1e team dat dankzij een uitgekiende taktiek -perfect uitgevoerd door het team- het op papier sterkere DWS-1 wist te verslaan met 10-13. Dus 3x winst, 1x gelijk en 1x verlies…

Maar dat zijn resultaten uit het verleden. Zaterdag wacht ons eerste team een sterke tegenstander; Hellas ’63 uit Nunspeet komt op bezoek. Met nog twee ronden te gaan op koers voor promotie via de tweede plek, daarvoor is maximaal nog 1 puntje nodig voor de zwartwitten. Zij spelen in de laatste ronde tegen Rheko, de rode lantaarn drager met 3 punten, onderaan de ranglijst.

Revival staat weer boven KCD en met nog twee ronden te gaan is de spanning weer helemaal terug. KCD speelt zaterdag thuis tegen LUNO dat in de eerste ontmoeting nog met 22-14 wist te winnen, maar of dat in Doorn ook gebeurt? Onze selectie moet proberen Hellas te verslaan, en waarom zou dat niet kunnen? Uit werd er met 11-8 verloren. Wel moet worden gezegd dat Hellas alleen tweemaal van kampioen Telstar verloor en verder slechts eenmaal van alle anderen: DWS in ronde 1.

Anvang is om 16:45, Revival kan jouw steun goed gebruiken!