Zaterdag speelt Revival-1 haar laatste thuis (nou ja in Barneveld) wedstrijd tegen degradatiekandidaat en nummer zeven op de ranglijst Devinco. Dit team uit Deventer moet nog minimaal een punt inlopen op de nummer zes om niet te degraderen. In de heenwedstrijd verloor Revival nog vrij duidelijk in de sfeervolle hal Keizerslanden, waar Devinco thuis liefst 7 van haar totaal van 8 punten vergaarde.

Het team van trainer Schimmel presteert boven verwachting goed en is nog in de race voor de derde plaats. In de laatste wedstrijd na zaterdag, gaat Revival op bezoek bij Oranje Zwart in Zwolle en kan dan wellicht bepalen of dat team kampioen zal worden of niet. Vooral voor de tegenstanders dus nog twee hele belangrijke wedstrijden tegen de verrassende dorpsclub Revival. Aanvang zaterdag is om 14.30 in de Veluwehal.

Alle jeugd komt ze aanmoedigen!!

Revival-2 speelt tegen DVO-8 dat twee punten nodig heeft om de koploper Oost-Arnhem nog bij te kunnen halen. Een incompleet Revival-2 met coach Ernst kon in de uitwedstrijd geen vuist maken tegen DVO. Hopen dat dit zaterdag wel lukt?