Speciaal? Waarom dan? Omdat we tegen Spirit moeten of omdat het buiten lekker weer is? Nee, het is de laatste wedstrijd van Maud in de E1. Ze gaat naar de D1.

Vrijdag werden er al voorbereidingen getroffen. Laura en Matthijs gingen met Jara en Evi op pad om cadeautjes te halen. Nou dat is gelukt! Het duurde even, maar ze hadden meerdere leuke dingen gevonden. Die moesten natuurlijk ook ingepakt worden. Dus ook daar moesten de meiden bij helpen.

Zaterdagmorgen; het inschieten was wat slap, dus alles moest ff op scherp gesteld worden tijdens het warmlopen. En dat heeft geholpen. De eerste 10 minuten stonden we met 2-0 voor door Jara. Maar Jara kon dit niet alleen, want ze heeft een hele mooie doorloopbal gescoord. Evi zat langs de kant en dacht; dat kan ik ook. Maar dat duurde ff, eerst scoorde Maja nog een mooi schot. 3-0 met de rust.

Niets op aan te merken; gewoon door gaan! En ja hoor, daar kwam Evi door de bocht; 4-0! Daarna weer een schot van Maja en Evi wist nu precies wat ze moest doen, dus nog een onderhands schotje. Met een tussenstand van 6-0 kon het niet meer mis gaan, maar ow jee….daar kwam Spirit even om de hoek kijken, 6-1.

De laatste 10 minuten werden door Hidde Schimmel gestart. Zou Maud in haar laatste wedstrijd nog scoren? Spirit scoorde eerst, maar Jara daarna gelijk weer, dus de overwinning was wel binnen. De coaches konden lekker op de bank gaan zitten. Ga jullie gang maar! Spirit scoorde er nog eentje, maar binnen 10 seconden scoorden wij weer! Het was Maud!!! Eindstand 9-3.

Maud, we gaan je missen!! Gelukkig heb je de cadeautjes nog en een mooie bal met al onze namen.