Vanaf maandag 17 januari starten de trainingen weer op de gebruikelijke tijden en plaatsen (in de zaal) voor alle teams.

Op de zaterdagen kunnen er eventueel onderlinge (binnen Revival dus) oefenwedstrijden gespeeld worden, de invulling hiervan moet in overleg met het wedstrijdsecretariaat. Neem dan even contact op met Gisela of iemand anders van de Stuurgroep Technisch, oftewel de TC. Eventuele wedstrijden zijn uiteraard nog zonder publiek helaas.

Ook is er voor de leden van 18 jaar en ouder wel weer de verplichting om een corona toegangsbewijs te kunnen tonen bij aanvang van de training.

Of dit alles later deze maand een opstart van de zaalcompetitie zal betekenen is uiteraard nog niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat de jeugd alweer enthousiast is gestart, nog geen 24 uur na de bekendmaking van de versoepelingen. Zaterdag 15-1 werd er alweer fanatiek getraind op het kunstgras door vele leden. Van 09:00-12:00 was het veld alweer bezet door korfballers…

A1 en C1 in actie