Zaterdag speelt hekkensluiter Revival-1 thuis tegen koploper NKC. Een onmogelijke opgave zo lijkt het want de uitwedstrijd ging al verloren met 37-14. NKC staat halverwege de zaalcompetitie op kop waarbij het alleen tegen de nummer twee een puntendeling heeft toegestaan. Zaak voor de ploeg van Bert van Drongelen is dus om goed tegenstand te bieden als team om het verschil zo klein mogelijk te houden. De afgelopen twee wedstrijden liep het allemaal wat minder, daar kan zijn ploeg morgen verandering in brengen door een goede wedstrijd af te leveren. Aanvang is om half zeven in de eigen Veluwehal, dus komt allen ons eerste aanmoedigen, ze kunnen het gebruiken!

Revival-2 krijgt Oost Arnhem om 17.15 uur op bezoek, dat haar laatste twee duels overtuigend won en daarmee twee punten boven Revival-2 staat geklasseerd. Na het nipte verlies tegen de huidige nummer twee NKC lijkt een top drie notering het hoogst haalbare voor het tweede. Een uitstekende mogelijkheid morgen dus om een of twee punten af te snoepen van de tegenstanders.