Zaterdag speelt Revival-1 thuis tegen Oranje-Zwart uit Zwolle, het sterkste team in deze tweede klasse tot nu toe. Weliswaar verloren de Zwollenaren na vijf opeenvolgende overwinningen, afgelopen zaterdag onverwacht tegen HKC, de huidige nummer twee. Dus onverslaanbaar is dit team niet, maar in diverse wedstrijden werd meer dan 20 maal gescoord, iets waar Revival nog niet aan toe gekomen is. Het team uit Terschuur is wel weer geheel compleet en fit, dus wie weet is er wat mogelijk tegen de koploper die duidelijk favoriet is voor de overwinning. Aanvang is al om 14:35 in de Veluwehal in Barneveld. Komt allen kijken en aanmoedigen dus!

Revival-2 speelt al om 13:20 haar wedstrijd tegen Oost-Arnhem 5. Afgelopen zaterdag werd dik verloren bij DVO in een zeer late uitwedstrijd, maar ons 2e team was duidelijk niet compleet. Een aantal dagen daarvoor werd thuis onverwacht gemakkelijk gewonnen van Kesteren, en dus lijkt het dat de top 3 te sterk is voor ons tweede. OA is de huidige nummer twee op 2 puntjes van koploper Duko 3. Dus ook hier is Revival de underdog…maar wie weet?