Zaterdag 7 oktober spelen alle teams van korfbalvereniging Revival uit Terschuur een thuiswedstrijd op sportpark Overbeek. Revival-1 bindt de strijd aan met RDZ uit Zeist dat net als Revival vier punten behaalde uit evenveel duels. Omdat RDZ afgelopen zaterdag verassend won van de ongeslagen koploper Koveni, is de strijd ineens weer helemaal open, omdat de opponenten van morgen nu ineens op een overbrugbare afstand van twee punten op de lijstaanvoerder staan.

De selectie van Revival speelde afgelopen zaterdag een prima pot korfbal tegen Viko in Vianen, alhoewel de afronding nog wel wat beter had gekund. Zaak dus om die vorm, inzet en positieve coaching onderling vast te houden, om ook RDZ aan de zegekar te binden.

Revival-2 dat een klasse lager speelt in vergelijking met verleden jaar, gaat zaterdag proberen het verloren terrein direct goed te maken, want zij spelen om het kampioenschap tegen de Eemvogels-2.

En er zijn nog 2 jeugdteams die zaterdag kampioen kunnen worden!