Natuurlijk, het seizoen is nog niet ten einde. Wie wordt er nog kampioen, wie wint nog de laatste duels? Maar als het einde van het lopende seizoen in zicht is, staat er in augustus alweer een nieuw seizoen voor de deur.

Voor het plannen van je vakantie, je weekend weg of wat dan ook, is het handig om te weten wanneer je mag verwachten dat je team wedstrijden heeft, en wanneer vrije weekenden zijn. Hou daar zoveel als mogelijk rekening mee. Want als iedereen in je team denkt, ah… 1X afzeggen kan wel, dan ben je al 8 wedstrijden niet compleet als team.

Zie hieronder of in de bijlage ons concept voor volgend seizoen; veld najaar – zaal – veld voorjaar. En heb je aanvullingen, of verbeteringen, laat het de leden van de TC weten!