Het was weer zo’n heerlijke zaterdag, eentje waar alle teams van onze club de wedstrijd thuis spelen. Dit beloofd dan al een mooie dag te worden, en wat was deze compleet met de heerlijke zon erbij. Ook bedanken wij onze scheidsrechters extra tijdens de week van de scheidsrechter, ze krijgen allemaal een kleinigheidje mee om nog even aan ons te denken en spreken wij nogmaals uit dat we alle inzet enorm waarderen.

Van ‘s morgens vroeg tot laat in de middag was ons sportpark flink gevuld met veel toeschouwers. En dit was niet voor niets, alle te behalen punten bleven in Terschuur of werden eerlijk verdeeld door een gelijkspel! De D2 heeft een super knappe overwinning behaald en de D1 speelde een bizarre kampioenswedstrijd. Deze werd dik gewonnen met 21-0, van harte gefeliciteerd!! Na de wedstrijd is het team verwend met allerlei lekkers en mooi bedrukte shirts om dagelijks vol trots te dragen. De C1 en de B1 hielden het voor de toeschouwers iets spannender, beide wedstrijden werden gewonnen met een 5-4 eindstand. Dit was een mooie opsteker van de C1 richting ons eerste, de eerste punten tegen Spirit waren een feit! En de B1 behaalde een mooie overwinning tegen het team waarvan ze in het verleden met een iets ander saldo van het veld gingen.

En toen werd het 14.00 uur, het tweede start de wedstrijd tegen antilopen. De eerste helft zijn de teams flink aan elkaar gewaagd waardoor de rust in gegaan wordt met 10-9 op het scorebord in het voordeel van ons. Een eigenschap kan weleens zijn dat er de eerste 10 minuten na de rust wat stroef verlopen, maar daar was gelukkig niets van zichtbaar. Het team stoomde rechtstreeks door naar een mooie overwinning. Het eindsignaal klonk met een prachtige 22-15, Revival 2 blijft tot zover koploper in de poule!

En daar was dan de 2e streekderby tegen Spirit, het 1e maakt zich op voor de wedstrijd onder de felle en warme zon. Beide teams voelen de strijd die komen gaat en de gespannen gezichten gaan na het eerste fluitsignaal over op pure concentratie en fanatisme. De hele wedstrijd is een enorm spannende pot, al het toegestroomde publiek uit zowel Voorthuizen als Terschuur kan met volle teugen genieten. En dit wordt beklonken met een uiteindelijke stand van 16-16, de punten worden verdeeld en bij het volgende bezoek wat in Voorthuizen zal zijn gaat uitgemaakt worden wie als sterkste uit de bus zal komen.

En dan staat er voor komende woensdag nog een wedstrijd op de rol. Ons midweek gaat op visite bij Unitas, en daarbij is een kleine teaser op z’n plaats. Er gaan bloemen mee!! Iedereen dus van harte welkom om ons midweek aan te moedigen om 20.15 op het Slingerbos in Harderwijk.