Tegen Helios moet het maar weer eens gebeuren voor Revival-1, is het idee in Terschuur. Na een paar wedstrijden die qua uitslag wat tegen vielen, moet er zaterdag maar weer eens gewonnen worden. Helios staat nog altijd op de onderste plaats, en zal vechten voor de laatste kansen die het krijgt. Afgelopen zaterdag werd door Helios thuis de nummer drie Exakwa nog bijna verslagen, dus van onderschatting zal geen sprake zijn in Terschuur. Want na het verlies tegen ADOS staat men zelf nog maar een puntje boven de gevarenzone, wetende dat nummer zeven ADOS ook nog Helios treft. Er lijken dus spannende tijden aan te breken, en de volle honderd procent inzet zal nodig zijn. Zaterdag start Fred Lozeman in de basis (naast Eltjo Lozeman in 1 vak?) en zo zal Martin Verkerk een beurt overslaan in de selectie. Maar er is nog een andere Verkerk in het veld (Anke), dus Verkerk fans mogen evengoed komen aanmoedigen. Aanvang is om half vier in de Veluwehal.

Revival-2 treft deze zonnegod Helios uit de griekse mytheologie niet, dus voor 2 niet de zoon van een reus als tegenstander, maar heel gewoon de club: Recht Op Het Doel Af, ROHDA dus. Op welk doel weten we niet precies, maar we hopen maar niet dat “De Korf Ons Doel” is bij ROHDA, of “Ons Doel Is Korfbal”, trouwens daar zijn al clubs voor, dus dat zal wel niet dan. Tegen dit tweam zou ons tweede kans moeten maken gezien de stand op de ranglijst, maar dat zal vast niet gemakkelijk worden dus “Haal Een Bal, Beweeg En Schiet” raak, en dat dan heel vaak a.u.b. zodat de Revival fans kunnen juichen! Aanvang kwart over twee.