Het is alweer enige tijd geleden dat we bij u aan de deur kwamen om de grote club actie loten te verkopen. de opbrengst was bestemd , voor onze jeugd.

Het is een groot succes geworden. en we willen namens K.V.Revival alle loten kopers bedanken, en ook onze loten verkopers(sters).

zonder hun hadden we dit mooie resultaat niet kunnen bereiken.

Met deze opbrengst kunnen we mooie dingen realiseren voor onze jeugd.

En we willen natuurlijk onze Superloten kopers bedanken

Autobedrijf vd bunt zwartebroek

Peter Davelaar diervoeders terschuur

Pannenkoekenboerdrij “De Tolboom” terschuur

Woerner   smeersystemen terschuur

De Korrelbeheer Terschuur

Loonbedrijf Plezier en Timmer Nijkerk

Multibox international bv terschuur

Cafetaria de Zaak  zwartebroek

Qonect bouwadvies hoevelaken

Deze sponsors ernorm bedankt. En we hopen dat er mooie prijzen gevallen  zijn op de verkochte loten. .

Eind december was de trekking van de Grote Clubactie. controleer hier of je/u  in de prijzen  gevallen bent  .https://lotchecker.clubactie.nl/  Op deze site staan ook nog leuke kortingsbonnen.

Onze topverkoopster Femke Berkhof heeft 4 toegangs kaarten gewonnen voor Bobbejaanland, omdat ze meer als 700 loten had verkocht.