Gisteren zijn alle teams weer begonnen na een aantal weken van ontspanning. En gelukkig stonden alle teams weer paraat om het duel aan te gaan! Bij de jeugdteams zien we wisselende resultaten, winst, verlies en een aantal spannende gelijke standen.

We gaan allemaal weer vol goede moed de nieuwe trainingsweek in, op naar de voorbereidingen voor komende zaterdag!

De senioren zijn gisteren naar het oosten des lands afgereisd, het 2e mocht aantreden in Deventer. De wedstrijd werd sterk gestart en tot de laatste minuut gestreden om de overwinning, en dit is beloond met een mooi gewonnen wedstrijd die eindigde in 14-24. Iedereen had een sterke wedstrijd en er werd Devinco geen ruimte gegeven om te snuffelen aan de 2 punten. Knap gestreden!

Daarna ging de delegatie door naar het 1e, Enschede gaf de navigatie aan. Tussendoor een goede maaltijd nuttigen en opmaken voor een late wedstrijd deze avond. De start van de wedstrijd was subliem, binnen een aantal minuten gaf het scorebord 0-3 aan. Dit dus ruim in ons voordeel! Maar helaas had Rigtersbleek daar zeker een antwoord op. We bleven ons mannetje staan en doorgaan om elke bal zo goed mogelijk te benutten. Ons eigen spel blijven spelen was de opdracht en elke punt die gemaakt kan worden pakken tegen de koploper in de poule. Ook hier kon iedereen zijn aandeel leveren, helaas was Rigtersbleek net een maatje te groot en bleven de punten in Enschede.

Komende zaterdag staat een dag korfbal voor de hele vereniging in de Veluwehal op het programma. De D2 trapt 19 januari af om 09.45 uur en ons vlaggenschip zal de dag afsluiten. Iedereen kan dus de gehele zaterdag in Barneveld genieten van onze mooie vereniging. Met als laatste op de dag een echte streekderby, ons 1e ontmoet Sparta Nijkerk. Deze wedstrijd zal starten om 14.30 uur. Tot zaterdag allemaal!