Zaterdag speelt Revival-1 en Revival 2 tegen Exakwa in Lelystad.

Voor Exakwa-1 staat er niet veel meer op het spel eigenlijk, want met vier verliespunten achter koploper Refleks is hun kans op het kampioenschap vrij klein. Voor Revival-1 staat er des te meer op het spel, want zij staan maar een punt boven de zevende plek die degradatie tot gevolg kan hebben en het verlies tegen de nummer acht Helios van twee weken geleden bracht die ploeg op slechts drie punten van Revival.
Met nog vijf wedstrijden te gaan is er natuurlijk nog tijd voor een eindsprint, maar Revival treft alleen nog de top-5. De goede invalbeurt van Fred Lozeman krijgt een vervolg want hij start zaterdag weer in de basis en bij de dames gaat er misschien wat worden geschoven in de vakken zodat de beste balans wordt gevonden. Vooraf zou een puntendeling een mooi resultaat zijn voor de terschuurse ploeg, wetende dat er thuis met 12-19 werd verloren van Exakwa, kan men dus revanche gaan nemen. Aanvang van de wedstrijd van 1 is om 18:15 in sporthal “De Koploper” in Lelystad.

De wedstrijd van Revival-2 is om 17.00 uur. Hier werd het in Barneveld een bloedstollende 14-13 dus wie weet wordt het weer zo spannend? En dat was gelijk de enige nederlaag van de trotse koploper Exakwa-2!!