Revival-1 speelt zaterdag haar tweede thuiswedstrijd tegen EKC Naas, een vrij onbekende tegenstander voor het achttal uit Terschuur. Na twee wedstrijden is EKC Naas wel de koploper en dus zijn zij zeker favoriet in de wedstrijd op sportpark Overbeek. Simone Overeem keert weer terug in de basis van Revival, dat afgelopen zaterdag tegen Oranje Zwart wat beter partij gaf dan de eerste wedstrijd tegen Devinco. Moeilijk zal het zeker worden met de niet al te brede selectie, maar wie weet kan men voor een verrassing zorgen. Aanvang is om half vier als korfballend Terschuur het opneemt tegen Enschede. Komt dat zien en aanmoedigen!
Revival-2 ontvangt SKF-5, en ja dat zal vast wel een team zijn met heel veel ervaren mensen, iets wat ons tweede een beetje mist, maar wel een mooie mix heeft. Hopelijk kunnen de aanstormende talenten zich voldoende laten zien. Kunnen we een stunt verwachten? Wie weet, de wedstrijd ligt nog open en begint geheel gelijk op 0-0. De tribune is gratis voor jou toegankelijk…