Zaterdagmorgen spelen om 9:00 uur, dat is best vroeg. Dus een goede warming-up met daarin elkaar een beetje beuken. Net voor de start van de wedstrijd werd in overleg het veld nog even verlegd, zodat we iets meer ruimte hadden.

De eerste 10 minuten waren we nog wel iets slaperig. Evi scoorde het eerste doelpunt, waarna Mia van grote afstand de 1-1 maakte. Elynn zorgde er voor dat we met 2-1 de eerste time-out in gingen. Dat betekent dat er vier nieuwe kids het veld in komen. En we weten niet precies wat Saige heeft gegeten, maar ze ging als de brandweer. Bal na bal vloog door de korf; vijf achter elkaar. Sommige ballen onderschepte ze zelf, maar ook haar medespelers waren heel belangrijk. Bente wilde elke bal hebben en Fenne en Senna waren lekker fel aan het verdedigen. Ruststand 7-1.

De opa van Evi was er deze morgen ook en dat was maar goed ook. Hij heeft kunnen zien dat zijn kleindochter bij Revival heel veel kan scoren. Want ook Evi scoorde er vijf achter elkaar. Chiel zat lekker dicht bij zijn tegenstander en Jara en Elynn vingen lekker veel ballen af, waardoor we veel konden aanvallen. Mia wist tussendoor ook nog een keer te scoren. Dus gingen met 12-2 de laatste 10 minuten in. Saige ging na de timeout door waar ze gebleven was. Hup, weer twee doelpunten er bij. Mia scoorde er ook nog eentje, waarna via een mooie aanval ook Fenne een doelpuntje mee pakte. Het slot was voor Saige. Zij scoorde haar achtste doelpunt van de wedstrijd! Uitslag 16-3.

Heerlijk om te zien dat ze er hard voor gewerkt hebben. Met het zweet op de neus de wedstrijd eindigen. En we mochten gelijk door, want we gingen flyers rondbrengen voor de rommelmarkt. Zaterdag 24 juni mag iedereen langs komen op de Eendrachtstraat om mooie spullen te kopen.