Zaterdag 3 juni

Kunnen we nu al kampioen worden? Ja, dat kan zeker. Als je de eerste 4 wedstrijden wint, dan heb je zoveel voorsprong dat je niet meer ingehaald kan worden.

Vorige week wonnen we de uitwedstrijd van Woudenberg (met invalcoach Laura). Vandaag mochten we weer tegen ze, maar dan op ons eigen vertrouwde veld in Terschuur. We waren niet helemaal compleet; Bente is een weekend weg in Brabant en Senna is geopereerd. Dus moeten de anderen wat meer spelen. Dat vonden ze voor de wedstrijd geen probleem.

We schieten uit de startblokken en komen al snel op een 3-0 voorsprong. De tweede 10 minuten krijgen we het wat lastiger. Er komt een nieuwe heer in bij Woudenberg die heel goed kan schieten. Hij scoort er drie! Maar ook Saige scoort er eentje, waardoor we met 4-3 gaan rusten.

Saige blijft deze jongen verdedigen, maar nu met iets beter. Hij scoort er in de derde 10 minuten geen één. Maar wij scoren ook niet, dus het blijft spannend. Saige is uitgeput en vraagt of ze er uit mag; nee helaas! Je moet hem blijven verdedigen. In de vierde 10 minuten gaat het spel op en neer. Het publiek ziet een prachtig eind van de wedstrijd. Fenne scoort uit beweging en ook Evi moest en zou scoren (want opa is er). Woudenberg scoor tussendoor ook nog, maar het verschil is te groot. We winnen met 8-4!!

Weer een medaille er bij! Super goed gedaan. We zijn super trots op jullie. Nog 2 wedstrijden en een weekend weg en dan is het seizoen afgelopen.