Na een week rust is het alweer zover; de return van dit treffen tussen de teams uit Terbroek en Kootwijkerbroek! Het vorige duel van 11 mei was er eentje om snel te vergeten, vooral voor DWS want Revival won deze ontmoeting met 7-3. Een nogal lage stand voor een duel in de derde klasse veld.

Voor zaterdag betekent het dat winst voor de thuisclub alsnog een grote stap in de richting van het kampioenschap is, want de andere concurrent -RDZ- werd in april met dubbele cijfers verslagen. Dat lijkt dus een niet al te grote opgave. En EKCA lijkt ieder keer net iets te kort te komen. Maar dit is allemaal op papier, in de laatste 3 rondes moet het gaan gebeuren. Voor alle 4 de ploegen. Want mocht Revival toch weer met de winst aan de haal gaan…, dan kan het ook zomaar zijn dat de club uit Terschuur iets moois tegemoet gaat, want de verliesbeurt uit bij RDZ was volgens velen onnodig.

Revival-1 kan naar verwachting compleet en fit aantreden. Aanvang is om 15:30

DWS-4 tegen Revival-2 is uiteraard het voorprogramma om 14:00. Hopelijk hier een kleine revanche voor de 3-7 thuisnederlaag van ons tweede team?

Foto’s: Erik Terpstra, Barneveldse Krant/ BDU