Zaterdag 2 maart staat er maar liefst 5x DWS-Revival op het programma. De E1 trapt af in sporthal ’t Kamphuis om 09:30 waarna de E2 daar ook de wedstrijd speelt om 10:30. Dat zijn al de eerste twee mooie wedstrijden.

Om 13:00 uur is het dan de beurt voor onze strijders van de C1 in de Veluwehal. Komt dat zien, want die wedstrijden van de C1 staan bekend om hard werken en veel mooie acties. Bijna tegelijk om 13:30 start ons tweede team, dat de laatste weken in een uitstekende flow zit; twee opeenvolgende wedstrijden werd er 17 maal gescoord en de laatste ronde voor de vakantie was er een onverwacht sensationele uitslag tegen een koploper met 9-8 winst op NRC’22.

Het klapstuk van de dag moet DWS-1 tegen Revival-1 worden, een spannende wedstrijd tussen twee dorpsploegen waarbij (sportieve) strijd geleverd zal worden. Revival-1 zit in een stijgende lijn, maar ja ook 16 maal scoren tegen LUNO levert met een eindstand van 16-19 helaas geen punten op. DWS is gezien de stand op de ranglijst favoriet, maar Revival is hard toe aan een succes!