De meiden van de D1 zijn vanochtend vroeg naar Putten afgereisd onder leiding van Bertine en Ilse voor een hele spannende wedstrijd… DE KAMPIOENSWEDSTRIJD…
We hadden er veel zin in en gingen met goede moed de wedstrijd in, maar we voelde de spanning ook wel.
FUUUUTTT!! De wedstrijd begint!
We beginnen goed en liggen goed op schema! In de 3e minuut scoort Mila, Hoppa 0-1! Daarna komt gelijk de 0-2 (Dian), 0-3 (Kim) en in de 9e minuut staat het al 0-4 (Dian)!! We zijn goed bezig en gaan de rust in met 0-5 (Sara)
Na de rust is het eerste doelpunt voor De Meeuwen (1-5). We worden weer even op onze plek gezet maar komen terug met ons antwoord!! 1-6 (Dian). Maar De Meeuwen laten zich niet gek maken en scoren gelijk weer, 2-6. We voelen dat het gas erop moet en dat gebeurt dan ook! 2-7 (Dian), 2-8 (Lize) en 2-9 (Lize)!!! Dit moeten we vasthouden, maar dan…. FUUUTTTTT!!! Einde wedstrijd. En dat betekent…. KAMPIOENEN!!!

Goed gedaan meiden!!! Gefeliciteerd!

Volgende week zaterdag speelt de D1 thuis en dan gaan we het Kampioenschap vieren, komt allen kijken, om 10:30 begint de wedstrijd.!!!!!!