Wat zijn we blij dat we weer volop kunnen korfballen en supporten nu alle coronamaatregelen verleden tijd zijn. We hebben hier afgelopen weekenden al goed van kunnen genieten en zijn blij er met elkaar weer zo’n (sportief) feestje van te kunnen maken.
Nu er weer meer kan, is het echter wel belangrijk dat mensen regelmatig een corona zelftests doen. Zo kan de verspreiding van corona worden afgeremd en kunnen zoveel mogelijk activiteiten blijven doorgaan. De gemeente Barneveld wil inwoners stimuleren een corona zelftest te doen voordat ze ergens heen gaan waar ze anderen ontmoeten en zo bijdragen aan het zoveel mogelijk kunnen voortzetten van onze activiteiten.

Via de gemeente hebben we als KV Revival 300 zelftesten beschikbaar gesteld gekregen. Deze zijn bedoeld voor onze spelende leden en vrijwilligers. Per lid kunnen er maximaal 3 zelftesten worden opgehaald bij Suzanne. Dit kan ook per team door iemand worden opgehaald. Wanneer er na de eerste ophaalronde nog testen over zijn zullen we dit melden.

Heb je interesse en wil je de zelftesten gebruiken? Maak even een afspraak met Suzanne via 0630075844.