Vanavond zal er een nieuwe persconferentie gegeven worden door de overheid, mogelijk worden hier nieuwe versoepelingen aangekondigd. De versoepelingen gaan mogelijk weer kansen bieden voor teamsporten (al is het misschien alleen nog buiten mogelijk).
Na de persconferentie van vanavond gaan we als bestuur in samenwerking met de Stuurgroep Technisch een richting bepalen voor onze eigen teams en de trainingsmogelijkheden bepalen. Wij streven er naar om alles korfbal technisch gezien zo goed mogelijk voor iedereen te organiseren en zoveel mogelijk leden de kans te geven weer lekker te gaan sporten.

Op dit moment mogen alle jeugdleden al wel weer sporten tussen 05.00 en 20.00 uur. Vanaf morgen zullen de trainingen voor de jeugd weer van start gaan, per team zullen hier afspraken over gemaakt worden met de trainers.

Voor de gevolgen voor de competitie zijn wij afhankelijk van richtlijnen vanuit het KNKV.
Mocht hier meer duidelijkheid over zijn, dan komen we hier zo snel mogelijk op terug.

De wedstrijden die voor morgen (15-01-2022) gepland staan, zullen zeker nog vervallen (ondanks eventuele versoepelingen die vanavond worden aangekondigd).

We hopen op positief nieuws vanavond en houden jullie op de hoogte!

Met vriendelijk groet,

Stuurgroep Technisch & het bestuur.