Zoals voor ondertussen iedereen bekend hebben we helaas wederom te maken met nieuwe maatregelen.

Vanuit de KNKV hebben we hiervoor een nieuw protocol ontvangen voor de komende maand (t/m december)

Hiervoor zal er per team gekeken worden naar de mogelijkheden. Er is namelijk best het een en ander mogelijk, maar wel geheel afhankelijk van beschikbaarheid van zaalruimte en wensen van zowel ons (tijdens trainingen en wedstrijden) als de tegenpartij.

Onze Technische stuurgroep zal hiervoor contact leggen met de trainers/coaches voor de praktische informatie. In de basis geldt, jeugdwedstrijden kunnen doorgaan. Mits deze wedstrijden voor 17.00 uur afgelopen zijn.

De competitie voor onze senioren teams worden per direct gestopt. Er komt een nieuw (flexibel) competitieprogramma vanaf januari zodra het mogelijk is om te trainen.

Er wordt op dit moment gekeken naar de mogelijkheden om trainingen aan te bieden aan de seniorenteams op de tijden waarop de zaal gereserveerd is tijdens de normaal geplande tijden. (enkel als deze voor 17.00 uur waren) Of eventueel de mogelijkheden tot het aanbieden van een ander moment in de zaal.

Meer info per team zal volgen via de trainers/coaches.