Beste allemaal,

Dinsdag 21 april heeft het kabinet de maatregelen in de strijd tegen het coronavirus verlengd en voor een deel versoepeld. Alle sportaccommodaties en sportinrichtingen dienen tot en met 28 april gesloten te blijven. Vanaf 29 april mag de korfbaljeugd tot en met 18 jaar weer samen – onder begeleiding en strikte voorwaarden – trainen in de buitenlucht, mits de gemeente hiermee akkoord is. De gemeente Barneveld zal ons hierover informeren op 28 april.

Bij de jeugdtrainingen dienen de hygiënemaatregelen van het RIVM te worden gevolgd tegen die tijd. Voor de jeugd in de leeftijd 13 tot en met 18 jaar geldt dat er tijdens het sporten 1,5 meter afstand gehouden dient te worden, voor de jeugd tot en met 12 jaar geldt dit niet. Alleen trainingen (en tot en met 12 jaar onderlinge wedstrijden) zijn toegestaan, wedstrijden/competities en toernooien blijven verboden en kleedkamers blijven gesloten.

De nieuwe richtlijnen zullen voor ons ook zeker uitdagingen met zich meebrengen, maar het lijkt erop dat we deels weer met een deel van onze vereniging kunnen gaan korfballen.

Wij gaan hier op 30 april tijdens onze bestuursvergadering definitieve richtlijnen voor bepalen. Vervolgens worden deze bekend gemaakt op 1 mei, pas na deze datum kunnen we weer van start met hetgeen er bepaald is.

Belangrijk voor nu, blijf gezond allemaal!

Met gezonde groet,

Bestuur KV. Revival