We zijn weer los! Na de eerste trainingen gaat de selectie zaterdag oefenwedstrijden spelen en ook de andere teams gaan volgende week weer van start.

Vorig seizoen hebben we al een aantal protocollen opgesteld om op een veilige en verantwoordelijke manier met elkaar te sporten. Ook dit seizoen zullen er regels gelden op Sportpark Overbeek. Samen met Terschuurse Boys hebben we gewerkt aan richtlijnen voor het sportpark en de kantine.

Volgens de richtlijnen mogen er maximaal 250 supporters aanwezig zijn op het sportpark. De supporters die de Revival teams willen aanmoedigen, worden verzocht om plaats te nemen buiten de omheining van het veld. Enkel de spelers en staf worden toegelaten binnen de omheining. Uiteraard blijft de staf van de teams ook tijdens de wedstrijd op 1,5 meter afstand.

Wanneer je met personen uit verschillende huishoudens plaatsneemt in één auto onderweg naar een uitwedstrijd is het advies om een mondkapje te dragen voor reizigers van 13 jaar en ouder.

Op het sportpark zullen Corona-verantwoordelijken aanwezig zijn, zowel vanuit Revival als Terschuurse Boys. Iedereen die het sportpark Overbeek betreedt dient de aanwijzingen van de Corona-verantwoordelijken op te volgen.

Binnenkort zal het rooster voor de velddienst van Revival worden gepubliceerd. Vanuit Revival zal de velddienst ook Corona-verantwoordelijke zijn. We zullen dit seizoen vaker een beroep moeten doen op ouders van jeugdleden om de velddiensten in te vullen. Houd deze lijst dus goed in de gaten.

Belangrijk is dat na elke training en wedstrijd de gebruikte korfbalmaterialen gedesinfecteerd worden met de daarvoor beschikbare reinigingsmiddelen. Deze kun je vinden in onze materialenberging.

Hieronder staan de algemene regels voor ons sportpark, en apart daarbij specifieke regels voor het gebruik van de kantine en terras. Hou je hier strikt aan en spreek elkaar aan wanneer er niet aan de regels gehouden wordt. Deze verantwoording ligt bij de gehele vereniging!!